Leo och klösträd

Har just målat klösträdet en första omgång. Köpte färg på fynda idag. Blev himmelsblått :) Efter shoppingen på fynda var vi i Falkenberg och hälsade på syster, Mice, Leo och Cola.

Leo tycks vara förtjust i cola. Nu syftar jag på coca cola och inte hunden Cola (fast han gillar hunden med).


Insåg för övrigt nyss att han är sjukt lik Mice på denna bilden. Pappa upp i dagen ^^

Lyckades även ta en helt gudomligt underbar bild på denna lilla sötboll :)



Bjussar även på en bild från gårdagen då jag och Mattias var barnvakt:



Innan jag går in på hur mitt klösträdsbygge går så måste jag bara visa en bild till. Leo har verkligen nära till skratt nu. Eller så var han bara på ovanligt bra humör, men jag lyckades i alla fall ta en sjukt rolig bild på honom. Ser ut som om han skulle passa som en "Skalle-Per" på den här bilden:

hihi :D


------------------------------------------------

Nu till klösträdet:

Har monterat alla hyllplan utom ett. Ska såga till den biten i morgon och sätta upp den. Började som sagt måla idag, tror det kommer blir skitbra :)

Klösträdet i olika vinklar:





Nymålat :)




Som ni ser suger träet åt sig ganska mycket så det blir flammigt så jag måste måla en eller två omgångar till. Jag struntade helt i att måla rören för jag ska ju ändå klä in dem helt i rep sen när målandet är klart så det är ju bara onödigt att slösa färg och tid på dem. Hihii, jag tror det kommer bli jättebra när den väl är färdig :thumbup:

Och för er som undrar:

Ja! Jag råkade få målarfärg på en av mina favorittröjor inom loppet av typ två minuter :thumbdown:

Men nu har jag kört den i tvättmaskinen i två timmar och färgen tycks vara väck. Lysande. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0