Lättnad! Underbara lättnad!


Har spenderat eftermiddagen med att vara allmänt nere och känna en oerhörd stress och ångest inför en uppgift på 9000-10'000 tecken som skulle mailas in i morgon klockan 12. Uppgiften presenterades idag och ångesten jag kände var verkligen enorm för jag har varit jättetrött och hängig och kunde bara få till strax över 700 tecken, därmed kände jag mig också totalt kass. Men så kom det en ängel! En kurskamrat rättare sagt och upplyste mig om att uppgiften inte ska lämnas in i morgon utan i övermorgon. Wihoo! LYCKA! :thumbup: Jag har med andra ord hela dagen i morgon på mig att skriva ett underbart, fantastiskt, ja rent av livsförändrande reportage. Hihii, blev så lättad. Ångesten blåstes bort på nolltid och jag firade det hela med att åka till affären och köpa två kilo köttfärs. Känns underbart! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0