Längtan


Jag längtar tills i morgon. Vi har nämligen föreläsning då och jag bara måste få en del saker angående försvarstalet förklarat för mig. Börjar känna mig smått orolig nu. Har läst halva självbiografin. Stundvis gillar jag boken och stundvis blir jag nästan förfärad över hur han skriver. Känns jobbigt att jag ska gå in i rollen som en person som jag mestadels känner motvilja inför. Jag känner givetvis inte enbart motvilja, utan empati och såna saker med men antar att jag helt enkelt inte förstår honom.

Nåja. Längtar som sagt tills i morgon, är så senil så jag minns inte vad som blev sagt i fredags när de gick igenom uppgiften. Hur själva talmanuset skulle se ut och allt det där.. Hmmm.. :question:


En annan sak jag längtar efter är Skottland. Det dyker upp i mina tankar hela tiden känns det som. Vill verkligen åka dit :( Hoppas innerligt att vi tar oss iväg till sommaren, det är så underbart där<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0