klag klag


Usch och fy och blä vad det regnar idag!
Spenderade en hel timme med att fixa håret idag. Jag hade ju ändå en passa tid att fördriva eftersom föreläsningen började en timme senare än jag trott.
Håret höll i ungefär en timme och dessutom tillintetgjorde regnet att håret var platt. Lockarna kom direkt och nu ser hela jag ut som ett trasselsudd. Känns så värdelöst att spendera en hel timme på skiten (och då räknar jag inte med tiden då jag duschade och tvättade håret och allt det där). Fåna, krusa, platta och en massa hårgegga. I slutändan kändes inte håret ens rent längre :( Fast det är nog bara för att jag är så van att inte ha en massa skit  i det. Tycker det känns allra bäst att inte ha något alls i. Kan sträcka mig till balsam som man inte sköljer ur men där går gränsen. Fast dagens misslyckande har ändå gjort mig sugen att köpa hårspray. Synd bara att det är onödigt eftersom jag använder det ungefär en gång om året.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0