Jamenjaha

Fick en oerhörd lust att vara lite småelak..? Haha knas! Det kanske är sedan gårdagnattens (??) zombiesdröm. Who knows. Eller så är det min borderline som kickar in igen ;) :P

Nåja. Idag så var planet att ha en spelkväll med Ida och Mice men vi ska kanske halvt om halvt dissa dem. Sorry. Men vi ska i alla fall till Falkenberg. Jag behöver åka till Woody och investera i en spånskiva. Det fördömda materialet räckte ju inte till klösträdet och inget i världen kan få mig att köpa 2½ meter spånskiva bara för att jag behöver litegrann. Så därför överger vi nu byggmax för woody.

Efteråt ska vi hälsa på Ida och Mice :) men vi lär nog inte stanna där hela dagen för jag har något svagt minne av att vi eventuellt skulle infinna oss i Oskarström ikväll. Och med oss menar jag Mattias för jag tror nog jag kommer stanna hemma. Känner mig mest sugen på en "stanna-hemma-och-kolla-på-"tecknat"- kväll :) och med "tecknat" menar jag animerat. Och med animerat menar jag Superhjältarna. Hihii, SÅ bra! :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0