Jag ljög

Visade sig visst att jag ljög igår. Alla nivåer var inte klara. Idag bestämde jag mig nämligen för att sätta upp en till. Men NU är alla alla nivåer uppe och målade, promise!



Den är allmänt ful och kladdig just nu bara för att jag geggade lite med penseln (A). Det kommer givetvis inte synas när allt rep är på plats. Mattias ska åka in på ÖB när han slutat jobba och shoppa rep åt mig bara jag kommer ihåg att påminna honom om det. :)

Utöver det har jag faktiskt plockat ihop lite här hemma samt pluggat lite. Är lika bra att sätta igång med kurslitteraturen på direkten. Har introduktion och första föreläsningen i morgon. Enda dåliga är att jag har ingen aning om vilken ordning vi borde läsa böckerna i. Men men, får kanske veta det i morgon. Fick göra en chansning idag och satte därför igång med "Att analysera text". Velade mellan den och "A rulebook for Arguments" men kände mig för lat för att läsa på engelska idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0