Jag fortsätter..


Jag fortsätter på nostalgispåret. Hade helt glömt bort den här låten men så plötsligt kom jag att tänka på melodin och sedan började texten sakta men säkert ta form i skallen och tillslut lyckades jag rota fram vad fanken den hette så det gick att hitta den på youtube :)


Aah, blir så sjukt sugen på att gå ut och gå när jag hör den här. Måste rota fram en skiva med låten och få in den i datorn så jag kan få in den på mp3. Det är ju så jäkla förbjudet att ladda ner så då får man väl ta den långsamma, men lagliga, vägen. Inte för att jag direkt misstycker mot fildelningslagen. Om jag någonsin lyckas åstakomma något vettigt här i livet så vill jag minsann ha rättighet att styra över mitt eget verk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0