Gudinna!

JAG ÄR EN GUDINNA!! :thumbup:


Eller... Kanske... Nästan i alla fall.


Reportaget är "klart". Har mailat iväg det till både lärare och opponent så nu är det försent att göra några ändringar. Jag kom inte upp i 9000 tecken men det SKITER jag i! För jag är så himla bra! Jag började som sagt om vid 20 igårkvälls och blev typ klar nu och då landade jag på 8600 tecken och det får tamejtusan räcka! Vill inte trycka in en massa saker bara för att få rätt mängd, då känns det ju bara krystat. Jag hoppas innerligt att min stavning är lika felfri som förra gången. Har ju inte word så jag får helt enkelt förlita mig helt och hållet på mig själv, creepy :bigeyes:

Men men. Nu är det gjort!

Och en annan sak som är gjort är att jag har bokat biljetter till premiären av Breaking Dawn del 1. Fattar ni? Premiärbiljetter. Jag upprepar:





PREMIÄRBILJETTER!





Hihihiii! :D Vad glad jag är nu! Bokade åt mig och systeryster. Har ju försökt tjajat med mig älsklingen men han verkar inte intresserad och han vägrar titta på de första tre filmerna så då får han väl stanna hemma och sova. Han kan ändå inte gå för han ska ju upp så tidigt och jobba. Så det blir bara Ida och jag, men det blir nog kul :) har inte varit på en premiär på evigheter och jag äääälskar premiärer. :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0