Frusen


Vågade mig ut i regnet för att ta mig till stadsbibblan. Jag tog visserligen bussen men när var på väg hem från busshållplatsen regnade det så mycket att jag hann bli dyngsur innan jag kom fram. Sitter nu i soffan, inlindad i täcke för jag blev så kall. Mys :) Täcket alltså. Inte att jag blev kall.

Nåja, lyckades i alla fall efter några om och men hitta boken :thumbup: Har börjat läsa lite i den och än så länge finner jag den fascinerande :) Måste läsa ut den senast i morgon, men helst redan idag så jag kan rusa på med försvarstalet, vill bli färdig med det så fort som möjligt så jag hinner öva in det ordentligt, men känner jag mig själv rätt så lär väl inte talet vara klart förrän torsdag kväll eftersom det ska redovisas på fredag. :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0