En kul grej

Nu ger jag upp det här!
Har skrivit recensionen samt reflektionen. Båda kvalificerar sig rent teckenmässigt men mer än så vet jag inte. Huvudet snurrar av trötthet :tired:

Ska gå igenom det en sista gång i morgon, det måste nämligen inte skickas förrän vid 12 så då hinner jag ju reparera eventuella stavfel och underligheter som kan förekomma så här sent på dygnet. Och nej, det var inte min reflektion som var en kul grej...

Men en kul grej innan jag går och lägger mig är att jag klarade tentan! Hihii! Så jävla skönt! Minns hur deppad jag var över att jag fick underkänt på min allra första tenta förra året, hur osäker jag var och funderingar på om man verkligen gjort rätt val. Nåja, de funderingarna lär nog alltid sitta i bakhuvudet. Men nu vet jag ju att jag inte är helt lost i alla fall. Känns så nice att ha klarat första tentan för terminen, trots att den var svår och att vi blev störda under skrivningen. Så underbart skönt att inte ha något som släpar i skolan allt, anstränger man sig bara lite så flyter allt på. ROCK ON! :thumbup:

Nu tycker väl ni, mina kära läsare, att det inte alls är särskilt underhållande att läsa om att jag klarade tentan. Men tänk då på det här: I natt drömde jag att jag var med barn och att barnet inte växte i magen utan i min hals.

Berättar mer om det i morgon för nu är jag för trött.



See ya! :)

oh, och sov gott så klart :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0