En dröm


Härom natten drömde jag att jag tappade alla tänder i den övre tandraden. I drömmen var jag förundrad över att jag inte gjorde illa mig själv när jag bet ihop. Jag var inte ens särskilt orolig över att jag tappat alla tänder. Att måsta ha löständer oroade mig inte så jättemycket. Det som däremot oroade mig var att löständer är äckligt dyra och jag var ganska säker på att min sån där folktandvårdsgrej som jag betalar för varje månad förmodligen inte skulle täcka löständer.

Drömmen är egentligen inte särskilt förvånande för dagen innan satt jag och Sandra och diskuterade just drömmar och vi nämnadde bland annat drömmar när man tappar alla tänderna och vad det påstås betyda. Men jag drömde ju egentligen inte att jag tappade prick alla tänder. Tekniskt sett så tappade jag ungefär hälften.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0