Eeey!

Heey peeps! - Ja, jag envisas med att använda uttrycket trots att det inte alls är en förkortning för people. Vem bryr sig liksom. :)


Idag tog jag och Mattias en lååååång sovmorgon. Vaknade då Ida ringde vid halv 11 och meddelade att hon var på väg. Jag flög upp i sängen (okej, nej det gjorde jag inte), och efter att ha fått på mig någon sorts utstyrsel dammsög jag hela lägenheten innan jag gjorde något annat (trott eller ej men det gjorde jag faktiskt). Vill ju inte riskera att min kära systerson sätter en dammtuss, hårtuss eller en papperslapp i halsen. Nu var förvisso inte golvet så skitigt som det låter men om det fanns något sådant på golvet så skulle Leo med all säkerhet hitta det.

Antar att ni nu har förstått att vi ska hänga med Leo idag :) Han blir här tills i em någon gång, mys<3 :D fast just nu ligger han och sover. Antar att det är lugnet före stormen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0