Deadline

Om 5½ timme är det deadline på reportaget och jag är fortfarande inte klar.. :bigeyes:
Strax efter åtta igår började jag om från början för att ha en ny vinkel. Jag skrev och skrev och skrev och lyckades även baka in en del från min första variant så efter en timme hade jag plötsligt 6000 tecken. När jag slutade igår låg jag på 6300 och hade slut på idéer. Ska försöka vakna till lite mer och sedan blir det mer skrivning och förhoppningsvis hinner jag klart med den. Sen är det bara att invänta att få en kurskamrats reportage för idag efter tolv ska vi skriva opponeringen inför i morgon.. Nananaaa, plugg, plugg, plugg.

Men nu blir det varm oboy. Goodie.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0