Besviken


Ställde alarmet på 05:45 men vaknde lite innan dess för Mattias går ju upp före mig. Inte för att han väckte mig men jag har en tendens  att vakna om han går upp före mig. Likaså kan jag inte gå och lägga mig och somna om han är uppe (förutom dagtid ibland om jag är sjukt trött). Weird. Men men.
Nåja. Anledningen till att jag är besviken är följande:

Jag gick upp tidigt för att hinna duscha och stöka på innan föreläsningen som börjar 9. Men nu insåg jag till min stora besvikelse att den inte börjar förrän 10 :question: jag hade alltså kunnat sova en timma till. Vilket hade varit väldigt välkommet då jag hade problem att somna igår. Blähee.. Å andra sidan är det ju ganska najs att börja en timme senare. Vi kommer ändå inte sluta en timme senare utan föreläsningen är visst bara två timmar lång. Härligt, härligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0