Andra delen


Idag fortsatte kalasandet. Därav min frånvaro från bloggen.
Vi har varit i Oskarström och firat Mattias moster. Det var riktigt trevligt, om än lite för mycket folk för min smak. Vet inte vad det är men när det börjar bli typ 4-5 personer och fler i ett sällskap så tacklar jag av på något vis och känner mig obekväm, även om det är människor som jag känner någorlunda. Underligt. Men men, jag får väl vara lite underlig då.

Efter firandet bjöds vi på middag hos svärsföräldrarna, det var som alltid trevligt :thumbup:
Och just nu hänger jag och älsk framför varsin dator och bara slappar. I morgon ska jag försöka agera huslig och städa. Ska även organisera upp min shoppinglista inför vår Gekås tur. Är uppe i 25 punkter än så länge så nu känner jag att det hela måste organiseras upp en smula. Är dock ingen brådska, ska ju inte dit än på ett tag. Aja. Detta blev väl ett ganska tråkigt inlägg. Sorry för det. Återkommer i morgon med bildbesvis från Leos kalas igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0