ZzzZzzz

Gaaah vad jag är trött! Har "bara" haft grupparbete idag. Vi gjorde kväll strax efter 16 men jag skulle hämta ut ett paket så jag var inte hemma förrän runt 17. ZzzzZZzzz.. I morgon blir det DUBBEL föreläsning och sedan maffigt grupparbete på det. Jag. Kommer. Dö. Känns det som nu i alla fall. Tror att koffeintabletterna får åka med till skolan i morgon om jag ska ha någon chans att orka med dagen.

Jag drömde för övrigt härom natten om Brasilien. Rio de janeiro närmare bestämt. Det var en väldigt lång dröm med fokus på bland annat jesus statyn i Rio. Jag kom ihåg väldigt mycket av den när jag vaknade, men den är så lång att jag inte haft ork att skriva ner det. Men efter drömmen så har jag nästan blivit besatt av att åka till Rio.. Helknaisgt! :bigeyes:

Ikväll blir det mer plugg (förvånande va?). Hade velat krypa ner i sängen nu på direkten men det finns det inte tid för. Först plugg och sen kanske lite teve tittande. Orkar inte ställa mig och laga någon mat idag så det får bli mackor och oboy, utmärkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0