"You're a slave to money then you die"

Jag har gjort det igen! Så snart vi fick en paus från den första föreläsningen så flydde jag fältet. Vet inte vad det är som gör det men jag står helt enkelt inte ut! :bigeyes: Det går bara inte att lyssna.. Whyy?!

Nåja. Har föreläsning på onsdag igen så då gör jag att nytt försök. Har ju något att se fram emot då för direkt efter föreläsningen som kommer älsk och hämtar upp mig och vi drar sen vidare mot Gekås för några timmars shopping. L.Ä.N.G.T.A.R! Gekås tycks ju ha värsta töntstämpeln här omkring men det skiter jag fullständigt i. Gekås är ett paradis för människor som vill spara pengar. Det handlar inte om huruvida man har bra eller dålig ekonomi, bara om man vill handla smart eller inte. Jag köper ju tex hellre en vinterjacka för 3-400 på Gekås än en för 1500 någon annanstans. Tycker det är sjukt att folk betalar tusentals kronor bara för att skryta med ett märke. Sinnessjuka låter det som. Jag kan ju förstå om man verkligen fastnar för ett visst plagg, en viss design eller så. Men de som inte klarar av att handla på Gekås för att "det är töntigt". Hmpf! Det är snarare just de personerna som är töntiga.

Aja, så är det med den saken. I övrigt tar jag det bara lugnt just nu och väntar på att disken ska torka. Poppar Bitter sweet symphony, därav rubriken. Mmmh. Den är så bra! Passar även på att sjunga lite innan Mattias kommer hem


"Cause it's a bitter sweet symphony that's life"


Nåja, känns inte som jag har så mycket mer att skriva om för tillfället.



Hejsvejs i lingskogen och sprängd anka och allt det där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0