Väntan och val


Idag har jag faktiskt varit lite huslig av mig. Försökte intala mig att jag skulle "försöka" läsa lite i kapitlen som jag kopierade till den kommande kursen härom dagen. Men givetvis när det står mellan att städa och plugga så väljer jag städa. Alla gånger om. Typiskt.

Å andra sidan är det ingen brådska, kursen har ju inte ens börjat än :)

För tillfället poppar jag musik och väntar på att tvättmaskinen ska gå klart så jag kan sätta igång en till. Jag fullkomligen ÄLSKAR att vi har tvättmaskin och tumlare (notera: torktumlare, inte tumlare som i en delfin) i lägenheten. UNDERBART! Ska nog komma förbi en riktigt suverän lägenhet innan vi skulle få för oss att byta.

Ang. musiken så står följande låtar på repeat (men inte samtidigt så klart. Det vore ju dumt) :




Och en låt som jag aldrig kommer få nog av. Jag fullkomligen ÄLSKAR den här låten:



ååh! Lovely! <3<3<3<3


Oh! Nu är maskinen strax klar (tvättmaskinen alltså. Inte gruppen maskinen ( vore ju konstigt om jag hade dem här).) Tihii! Så fort allt tvättande är klart ska jag tappa upp ett bad och bara vara. Och ikväll ska jag och älsk käka Lax och mammas romdressing (megagod!), lyxigt värre :)

Hörde jag avundsjuka? Tänkte väl det. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0