Utredning

Jahopp.. Nu är jag officiellt under utredning. Jag avbokade mitt blodprov på sjukan för de tog blodplov på vårdcentralen också och de hade problem att få tag på blod så då känns det ju bara onödigt att släpa sig ända till sjukhuset. Dessutom är det ingen mening att finnas med som blodgivare när jag står under utredning för beroende på vad den visar så kanske jag inte ens får ge blod :S
Blev stucken tre gånger. Först två gånger i armen men det funkade inte så då blev det handen i stället. Är fortfarande öm sen jag blav stucken i handen :question:

Min läkare ska visst ha semester i tre veckor nu så jag lär ju inte få veta något om provsvaren förrom om typ en månad eller nåt. Men men, så är det med den saken i alla fall. De kollade även hur lång jag var och det var verkligen en trevlig suprice. Jag är nämligen två centimeter längre än jag trodde. Så nu känner jag mig lång och ståtlig med mina 168.5 centimeter, hihi :)

Nu när sjukan är avbokad så ska jag nog försöka städa lite här hemma, får se om jag åker till bibblan för att kopiera det sista kapitlet som ska vara med i textreflektionen, känns dock inte som om jag orkar. Det är en jobbig dag idag. Den 11-11-11 är ett väldigt speciellt datum. Folk förlovar och gifter sig hit och dit på såna här datum, och nästa år är sista året som vi kommer få uppleva som är sådant (12-12-12) sedan kommer vi vara döda sedan länge innan ett sånt datum dyker upp igen. Men för oss här hemma känns det inte så mysigt. Jag är som sagt under utredning och Mattias är på begravning idag. Stackars älsklingen<3 Vet hur jobbigt det är :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0