två dagar, två låtar

Hihi!! Om två dagar ska jag och älsklingen åka in till Göteborg och mot alla odds infinna oss på en sportsbar :) Nostra Love ska nämligen ha en spelning där så vi bara måste in och lyssna på dem, sportsbar eller inte! Ska bli så kul! :thumbup:

Finns så många av deras låtar som jag älskar men här har ni mina två absoluta favoriter:



Åhh, såå bra! :D


-----------------------------------------


Idag har jag försökt får en översikt över min ekonomi de kommande månaderna. Det ser inte alltför mörkt ut så om ett par månader kanske jag har råd att köpa min efterlängtade symaskin :) Fast innan dess måste så klart julen finansieras och resan upp till jämtland, den är ju det allra dyraste. Men men, det ska nog gå bra, tack och lov så slukar ju inte Mattias bil en massa bensin så vi överlever nog både dit och hem.

Förutom lite ekonomiplaner ska jag försöka ta tag i pluggandet igen. Har läst igenom en rapport och gjort notering så  jag har därmed ytterligare en rapport att gå igenom. Ska även försöka få tag på gruppen och höra hur vi ska planera vår redovisning i morgon. Jag har ju lite svårt för att improvisera sånt utan vill ha en struktur att utgå ifrån annars blir jag så himla nervös.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0