Tröttisen

Hmm. Var en aningen trött tror jag.
Hade lagt mig i sängen för att plugga. Det fick faktiskt förvånansvärt bra ändå, lyckades hålla fokus genom ett helt kapitel och göra lite noteringar och sådär. Dock behövde jag rensa huvudet och jag blev trött så jag letade upp ljudböcker på internet där man fick höra ett kapitel gratis så jag valde August Strindbergs Hemsöborna, jag måste dock ha varit väldigt trött för jag minns bara att jag startade den och att det var en kille som pratade och att någon satt i en båt, sen somnade jag.
Vaknade av att älsklingen kom hem och då hade jag sovit i cirka två timmar. Det var underbart (både att sova och att han kom hem).
Är dock lite orolig för hur det ska gå med min textreflektion. Tänkte jag ska påbörja det andra kapitlet ikväll och se hur långt jag kommer. Förhoppningsvis orkar jag igenom hela så kan jag läsa sista kapitlet i morrnkväll och sedan skriva under hela söndagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0