Tillfälle lämpat för dödslängtan:


Eftersom nästa delkurs är invävd i den delkurs som vi påbörjade idag insåg jag att det var dags att beställa kurslitteratur. Har ju introduktionen om två veckor och böckerna ska ju hinna komma också. Men man blir sjukt lefsen när det ser ut så här:


Det är liksom sista csn vi får innan jul (ja, jag räknar bort det csn som kommer den 23e december), längtar till den dagen jag kan börja sälja bort lite böcker. Men då är de bergis för gamla för att vara intressanta för då finns säkert de flesta i nya upplagor för femtioelfte gången. ;(

-------------------------------------------------------------

Uppdatering: "Lefsen"?!?!?! HAHAHAHAAA!

Det gjorde min dag så därför får det stå kvar :thumbup:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0