Terminer

ZzzZzzz.. Börjar bli löjligt trött. Fattar inte, är trött hela tiden men har ände svårt för att somna om kvällarna :bigeyes:

Pluggandet gick rätt bra idag. Blev i princip klar med själva synopsisen. Ska träffa gruppen i morgon igen så vi kan göra klart det sista innan seminariet på fredag. Sen är den här kursen slut. Weird. Det har känts lång och kort på samma gång. Jag gruvar mig mycket inför de kommande veckorna. Vi kommer läsa två kursen invävda i varandra så det lär nog bli en hel del att göra och läsa. Å andra sidan kommer nog tiden gå fort, så plötsligt är det jul och sen nyår. Och strax efter jul kommer 4e kursen att vara helt avklarad (och förhoppningsvis godkänd) och då har jag läst hela Strategisk kommunikation 1-30. Det innebär att jag har läst hälften av programmet och det återstår då tre terminer. Termin 4 läser jag fördjupning/påbyggnad i strategisk kommunikation. Termin 5 innebär C- uppsats (läskigt!) och Termin 6 kommer bestå av praktik, sen är jag förhoppningsvis redo för arbetslivet på allvar. Tihi!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0