Övergång

Mitt slappande övergick i två timmars sömn. H.Ä.R.L.I.G.T! Har sedan dess försökt färdigställa min aktörsanalys så jag kan sätta igång med omvärldsanalysen på allvar. Dagen är snart förbi och det ska vara färdigt i morgon och jag har fortfarande ingen deadlinesångest. Imponerande. Tror jag är för trött och förvirrad för det.

Just nu sitter jag här och bloggar medan jag kluddar på aktörsanalysen samtidigt som jag gör hemmagjorda köttbullar. Shit vad duktig jag är! :)

Är för övrigt ett nummer från strömsund som försökt ringa mig två gånger idag. Who is it?? Det är ett hem-nummer men finns inte registrerat så man kan få fram vem det är som ringer. Hmm. Funderar på om jag ska samla mod och ringa upp eller om jag ska skita i det. De hade ju faktiskt kunnat lämna ett meddelande eller nåt så jag vet vem fanken det är men det hade de inte heller gjort. Mysterium.
Näe. Nu ska jag återvända till köttbullarna.


Bye bye then ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0