Nyfikenstrut

Är sååå nyfiken!


Älsklingen<3 sa att han hade planerat någon sorts överraskning. Han berättade det för mig i tisdags men jag får inte veta vad överraskningen är förrän i morgon och jag är så nyfiken! :)

Har för övrigt bestämt mig för att sluta pilla med uppgiften. Den får helt enkelt vara klar. Efter föreläsningen som slutar klockan 12 ska jag ha grupparbete. Har ingen aning om hur lång tid det tar men jag kan nog tänka mig att vi kommer sitta några timmar. Det är verkligen hårdare tids- och kurslitteraturspress i den här kursen än vad det var i den förra. Uppgifterna går nämligen in i varandra lite i den här kursen så då blir det till att försöka disponera tiden väl. Men men, det ska nog gå bra. Strax efter jul är både delkurs 3 och 4 klar och då har jag kommit halvvägs genom högskolans programm. Lysande sickan! :)


Undrar vad överraskningen är?? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0