Nu vet jag

Hihi! Älskligen drog med mig in till stan till en chokladbutik/fik. Vi beställde varsin varmchoklad som var riktigt mumsigt och till chokladen fick vi mer choklad :P nämligen några chokladplattor eller vad man ska kalla det. Mums!


Det var riktigt mysigt att sitta där inne och dricka varmchoklad medan det duggade lätt utanför. Efteråt valde vi ut några praliner/chokladtryfflar/bitar (kärt barn har många namn) var. Kan inte påstå att det var billigt, men det är nog inte tanken att det ska vara heller. Men mysigt var det i alla fall :)

Sen droppade vi in på Sibylla för en snabblunch (ja, vi åt efterätten först verkar det som :P ) sen bar det av till Wapnö och marknaden. Fanns en del fint att titta på men det var lite jobbigt med alla människor och regnet hade förvandlat parkeringen till en rejäl sörja. Måste därför tvätta mina skor men det får bli i morgon. Förutom att kika på saker så blev det lite shoppande och provsmakande på lite allt möjligt som folk slängde i ens väg. Vi var sugna på att köpa rökt fläskfilé eller liknande men det var så mycket folk där så vi gav upp den idén. Men vi fick iaf smaka på något rökt kött som var mumsigt. Det var nog lite halvdumt att äta lunch innan vi åkte dit. Vi hade ju kunnat få en hel lunch där om man bara gått några varv :P

Ikväll blir det filmtittning och jag försöker övertyga mig om att jag kommer plugga lite också. Känns dock inte så troligt. Är nämligen mer sugen på att skjuta upp det tills i morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0