Kvälls-skryt :)


ZzzzZzzz... Har haft en lång dag idag. Först föreläsning och sedan seminarium. Föreläsningen ländes långdragen och jag blev trött redan då. Men seminariet var inte alls så illa som jag trodde att det skulle vara. Passade även på att hämta ut kommentarerna på uppgifterna som vi hade i förra kursen. Jag blev lite bitter och glad samtidigt. Eller, glad är en underdrift.
Jag blev faktiskt lite stolt när jag fick se det här:


Jaja, jag vet att det är en smula skrytigt att nämna det och lägga ut bilden, och att skryta är ju såååå tabu. Men jag blev verkligen stolt och glad! Det är många duktiga i min klass och nej, min klass består inte av två personer utan avsevärt många fler än så. Som sagt, stolt :)

Nu ska jag strax krypa i säng. Hade egentligen tänkt vara uppe länge men jag tror inte jag orkar, är alltför trött. Därmed blir det en tidig kväll och en låååååång sovmorgon. Ska ju vara uppe länge i morgon och med spänning kika på Breaking dawn del 1 premiären.. hihihii! PEPP! :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0