Kärlek

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 11 månader.
Helt otroligt att vi haft 11 underbara månder.
Tänka sig att vi snart är uppe i ett helt år tillsammans :)




Dagen till ära lyssnar jag på en massa kärlekslåtar och försöker skjuta upp pluggandet.




Vi hinner dock inte umgås så mycket ikväll. Mattias hinner bara äta och sen ska han iväg på bowlingen och när han väl kommer hem igen hinner vi umgås en liten stund innan han måste  gå och lägga sig för att han ska upp tidigt i morgon. Och för min del bär det av in till stan för att möta upp systeryster Ida och gå på bio.

Antar att vi får kompensera för det antingen på torsdag eller nästa månad. På torsdag är det trots allt ett år sedan vi träffades. Är ni snälla kanske jag bjussar er på "Första-mötet-berättelsen". :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0