Inställt

Jag är tröööööööööööött!!
Kom i säng efter halv 3 någongång i morse. Blev därför inte särskilt mycket sömn. Jag och Ida gnällde över att vi hade föreläsningar på väg till skolan. När jag väl kommer fram så får jag veta att min föreläsning är inställd. Jag hade alltså kunnat ta sovmorgon idag. Hmpf. Kul å veta det när man släpat sig hela vägen till skolan. Men men.

Ang. filmen så tyckte jag den var rätt bra. Boken är ju en aningen skum så det hade de löst bra. De har lyckats bra med att få Bella att se riktigt jäkla sjuk ut också, snyggt (och äckligt så klart).

Nu ska jag slappa. Kanske rent av sova en sväng, innan jag kör igång med min omvärldsanalys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0