igår och idag


Gårdagen var en aningen jobbig. Hade seminarium i 3½ timme och sen blev det grupparbete en stund. Under kvällen var jag hundvakt medan Ida och mice på var sjukan med den andra lillfisen. Tack och lov var allt bara bra med Leo:)

Idag blir det skola, har en workshop med InDesign och sen blir det grupparbete. SEN ska jag snabba mig in till stan och införskaffa en present. Japp, vi ska på kalas igen i helgen, haha :P SEN ska jag hem och börja med maten samtidigt som jag duschar och gör mig i ordning. Blir med andra ord ganska stressigt idag. För så fort älsklingen kommer hem ska vi slänga i oss mat och han ska göra sig i ordning och sen bär det iväg till Göteborg, och "Glens- sportbar" närmare bestämt, hihi, spännande. Har dock börjat fundera, vad fanken har man på sig på en sportbar..? :question:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0