Happypills

Sitter på skolan och väntar på min grupp. Vi skulle ses 12 men ingen förutom jag har kommit än, och jag har dessutom bara parkering fram till strax efter 14 :(

Har på börjat det vi ska göra men vill inte göra något mer innan de andra kommer. Tråk att sitta å vänta. Har ingen större lust att måsta fylla på parkeringen och göra av med mer pengar bara för att jag var i tid :S Å andra sidan kanske jag bir så illa tvungen. Hade tänkt droppa in på studenthälsan idag och boka tid hos både barnmorskan och läkarn. Eller läkaren vet jag inte om jag måste träffa, han ska väl bara skriva ut ett recept till på medicinen. Fast det hade varit roligt att veta om jag får börja trappa ner snart och sluta med den. Har väl ätit den i cirka ett halvår nu och det var ju ungefär så lång tid han sa att det skulle ta. Happypills är inte så roliga som de låter. Så det så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0