Göteborg

Nostra Loves spelning igår i Göteborg var kanonbra. Det kändes lite underligt för vanligtvis när man är iväg på spelningar och sådär så känns det som att det är en liten tunn vägg mellan bandet och publiken. Men så var det verkligen inte igår. De vandrade omkring i baren och pratade, skojade och bara hade det mysigt både innan, och troligtvis efter spelningen med. Jag och älsklingen åkte hem när de spelat klart för det hade varit en oerhört lång dag för oss både och det tar ju dessutom ca 1½ timme att köra hem från Göteborg. Men bra var det i alla fall :)

Även om inget i världen skulle kunna få mig att vilja byta min älskling mot någon/något annat så är jag nog lite kär i det bandet, haha xD

Nåja. Tog en lååååååång sovmorgon i morse och nu försöker jag samla kraft att ta itu med min ärkefiende: Disken.

Sen blir det plugg, och städning resten av helgen. Ska även försöka komma ihåg att stryka julgardinerna. Woop woop. Så spännande blir helgen.

Nu blir det en jäkligt sen frulle (eller tidigt frunch) jag är dödligt hungrig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0