Flingpaketskörkort

Har varit ute och gått med Leo. Vi kom till ett ställe där gångleden tog slut och fortsatte på andra sidan vägen. Så vi skulle givetvis pallra oss över övergångsstället men då kom det en idiotungdom och brassade på betydligt snabbare än 40km/h. Han släppte inte ens på gasen uten skyndade sig över övergångsstället i stället för att släppa förbi oss trots att VI hade förträde. Jag blev så jävla förbannad. Såg han inte att jag gick med en barnvagn?!?!?!??? Blev som sagt arg så jag skrev ner regnummret och har nu rotat fram vem som står som ägare på bilen. I kväll ska jag med andra ord  författa ett väldigt argt och nedlåtande brev som sedan ska skickas till idioten. Hoppas han lånat sin pappas bil. Då blir det extra pinsamt. Tror puckot hittat sitt körkort i ett flingpaket, är oroväckande hur många som idioter som verkar ha hittat dem där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0