Fin vere

Vi har underbart väder här i Halmstad idag. Sol, klarblå himmel och småkylig höstluft. Härligt :)
Jag har nyss kommit hem. Har varit på högskolebibblan och kopierat det saknade kapitlet. Jag tog bussen dit men promenerade hem då jag insåg att det kommer ta längre tid att ta bussen. Det var faktiskt riktigt skönt med en promenad :) Nu ska jag strax hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning. Eftersom bilen står på verkstan så ska Mattias föräldrar hämta oss vid 13 och sedan bär det iväg till Oskarström och kalaset. Ikväll blir det plugg på hög nivå. Känner mig ganska taggad faktiskt. Risken finns att det hinner gå över tills vi kommer hem igen, men men. Det är en risk jag får ta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0