what the....?


VARFÖR är jag vaken nu?!?!?!!! :question:
Maya har inte ens klivit upp än!

Har vaknat kanske bara två gånger under natten, och när jag för en stund sedan vaknade för 3e gången tänkte jag att klockan bergis var typ halv 9 -9 nånting och att alarmet skulle ringa snart. Försökte somna om först men det gick ju inte och i tron på att klockan ändå var ganska mycket pallrade jag mig ur sängen och blir måttlig besviken när jag upptäcker att klockan inte ens hunnit bli 6! :thumbdown:

Så vad fanken ska jag göra i flera timmar nu då?!

Bär iväg till systeryster senare idag. Verkar som om vädret ordnat till sig nu. Blåste och regnade en massa igår men nu har vinden lugnat ner sig och molnen har börjat sära på sig. Goodie. Då blir det kanske en sväng till Varberg idag då för att käka vad som ryktas vara den godaste/bästa(?) glassen i Sverige. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0