taggad


Wihoo! Taggad till tusen! :thumbup:
Sista föreläsningen idag. Sen ska jag bara göra hemtentan och lämna in den. Då är jag säker på att jag kommer in på högskolan till nästa år (ja, jag är så självgod att jag utgår från att jag får godkänt på den). Sen har jag bara en omtenta 11 juni och sen är mitt första år på högskolan helt avklarat :) Det här är en helt underbar dag trots att blåser sådär äckligt mycket idag med, tror  det är 3e dagen i rad nu. Kommer bli sjukt jobbigt att cykla till skolan.

Idag lär jag nog köra igång med hemtentan. Ska försöka göra så mycket som möjligt redan idag eftersom det står en massa rännande på menyn inför helgen (Y).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0