starten


Mardrömsveckan har nu börjat. Blä blä bläää!
Pallrade mig upp vid 6 i morse och snart bär det iväg till skolan för att ha seminarie. Creepy.

Utöver seminariet är det pluggning och diskning som står på schemat. Har seminarie i morgon med *kräks* :bigeyes: Ska även försöka komma ihåg att gå och fota mig till campuspasset så jag får det gjort innan sommarlovet sätter igång, har ju bara denna och nästa vecka kvar.  Blev erbjuden att jobba idag och jag hade nog bra mycket hellre jobbat än suttit på skolan hela dagen. Men men. Får helt enkelt acceptera mitt liv som pank.

Nåja, time to go.. Och till den lilla jämtlandsbon som oroade sig över borderline föreslår jag att du går in och läser här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Borderline skulle det visa sig att du ligger i riskzonen föreslår jag att du söker hjälp.

Ha de gött! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0