söndag


Känns  verkligen att det är söndag idag. Allt är så segt :S

Har roat mig med lite plugg idag, har en massa seminarier/obligatoriska moment den kommande veckan :thumbdown:

Ska på middag hos svärföräldrarna ikväll, lär nog vara lite tråkig och släpa med mig böckerna dit. Är näst sista rycket nu (under förutsättningen att jag klarar tentan), sista rycket påbörjas efter hemtentan, för då ska jag börja plugga till min omtenta som är den 11 juni, hoppas verkligen jag klarar den, vore så najs att slippa oroa sig över skolan under sommaren ^^

Har inte så mycket att blogga om idag så jag bjussar på en bild på mina två älsklingar :)


Trötta efter en hård arbets/lekdag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0