smärtor


Aj aj aj :thumbdown:

Har fått ont i en muskel eller sena eller ngt i ryggen/nacken :question: Det typ strålar i den när jag vrider nacken åt vänster men inte åt höger, inte ofta i alla fall, och även när jag rör skulderbladen ibland. Och nej, det är inte nackspärr för det sitter alldeles för långt för att det ska kunna vara det, tror jag iaf.

Hmm, känns inte alls okej ;(

Nåja, ska snart försöka sova, ska försöka pallra mig upp 5:30 i morgon :bigeyes: hoppas innerligt att det gått över tills dess eftersom jag ska jobba några timmar i morgon med. Å andra sidan om det har gått över så kommer det väl tillbaka då eftersom jag ska jobba med samma sak som idag. Det är ett fridfullt arbete men inte särskilt ergonomiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0