mmh


Hmm.. Lyckads somna tillslut, och det var tydligen välbehövligt för jag klev inte upp förrän vid halv 12- 12 någon gång. Sedan dess har jag kikat på sänggavlar, spelat Carcasonne, käkat frukost samt läst igenom rapporten som min grupp ska vara huvudopponent på. Lysande sickan (Y). Nu är det bara 7 rapporter kvar att läsa :thumbdown: Ska även läsa lite kurslitteratur idag hade jag tänkt. Var faktiskt lite duktig och läste en del igår medan vi var hos en kompis till älsk, de satt och spelade något tv-spel så då kunde jag lika gärna roa mig med att plugga. Dock var inte så roande för jag blev tvärtrött och somnade i soffan :S
Gruvar mig för mardrömsveckan som startar på måndag :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0