Mardrömmar


Drömde en massa konstigheter i natt. Framför allt mardrömmar. Orkar inte skriva ut alla lösa minnen jag har från drömmarna men kan nämna att de i alla fall innehöll:

Gud, Fagerdal (både "min" gård och morfar/mormors gård), tornadovindar, gaseller, hästar (både en levande samt två "barbie-hästar" som fanns med i min barndom, en vit och en svart), två barbiedockor (en kille och en tjej, tjejen hade ett ben som var amputerat vid knät), en tjej som gjorde en skridskoshow med en jättestor lastbil (på asfalt) och lastbilen gjorde bland annat en volt 100 meter upp i luften, en 16 årig fjortis, lögner, exorcist-tjejen, R-huset, en explosion som gjorde att jag och några till fick glas och byggmaterial (som smulats till småbitar) i hela kroppen mm. Exorcist-tjejen var värst, fy f*n vad rädd jag var! :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0