måndag..


Måndag.. Urk.. Tog rejäl sovmorgon idag till typ 10, var fruktansvärt svårt att somna igår. Uscha :(

Idag ska jag våga mig upp på cykeln igen för första gången sedan Hallandsloppet, ska bege mig till Nyhem och hämta mitt pass eftersom jag lyckats förlägga körkortet :thumbdown: Sen bär det av in till stan för att besöka banken och SEN ska jag se om jag kan hitta till Vallås Butiken så jag kan hämta ut min kurslitteratur :) Håller även tummarna för att mina linser kommit.
Nåja.. Passet först, annars kan jag ju varken ta ut pengar eller hämta ut mina böcker. Ska städa en sväng också så kanske körkortet dyker upp. Ikväll ska vi montera upp bokhyllan, blir nog så den får stå i sovrummet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0