mål!


Wihoo! Då var det gjort! Jag har cyklat mitt allra första Hallandslopp, och fler kommer det bli :thumbup:




Vi gick i mål strax efter 12. Tog lite mer än två timmar att cykla loppet som är 36km långt, inte så illa tycker jag med tanke på att min kondition ligger i underjorden. Och där kommer den förbli ett tag till för nu när vi varit så nyttiga och cyklat över 4 mil idag (cyklade även till och från Galgberget där loppet både startar och slutar) så ska vi käka godis ikväll. Och i morgon blir det minst ett, eventuellt två "kalas". Ska fira syster som fyllde 25 igår och det ryktas om både smörgåstårta samt maffig chokladtårta, och hinner vi med kalas två så blir det tydligen glass där. Dvs de stackars kalorierna vi gjort av med idag kommer fyllas på och dubbleras många gånger om innan helgen är slut :bigeyes:

Loppet var riktigt roligt, man cyklar genom fin natur och vi hade verkligen tur med vädret. Sol, klarblåhimmel och inte alltför hårda vindar heller, så även om jag har sjukt dålig kondition så gick det rätt bra. Lyyyysande sickan! :D Blir träning inför nästa år samt uppgradering av cykel, vore roligt om man slog tiden :)

Nu blir det vatten sedan en välförtjänt dusch. Tihiii! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0