helg?!


Hmm.. Känns som om det är helg bara för att jag varit ledig idag.
Har haft besök av jämtlandsborna Natta och Jonas,trevligt :thumbup: synd bara det är så långt mellan gångerna man ses :thumbdown:

Just nu förbereder jag lite middag och sen vid 19 bär det iväg till Falkenberg/Vinberg. Ska vara barnvakt åt Leo samt Cola under kvällen medan syster och Mice åker till Halmstad och kikar på Pirates 4. De kommer komma hem vid midnatt någon gång så detta kommer bli en lååååååååång kväll, men ska iaf passa på och få lite plugg gjort. Och jag ska eventuellt jobba i morgon :bigeyes: fick dock aldrig veta om jag skulle jobba eller inte och när jag ringde bemanningen fick jag inget svar, de hade kanske redan slutat för det var alldeles innan stängning, så nu sitter jag här och vet inte om jag måste upp 6 i morgon eller inte :/ Nåja, lär väl plåga mig upp ur sängen för säkerhetsskull och ringa chefen för att höra om jag skulle jobba eller ej.

Aja, borde kanske ägna middagen lite uppmärksamhet

Tack o hej
Sprängd barnvakt! ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0