gymmet


Igår provade jag på gymmet de har här i vallås. Tror man får boka det max 2 ggr i veckan. Hoppas i alla fall det är max två gånger i veckan så det inte är max 2 gånger i månaden :S

Blev i alla fall 30 minuter crosstraining och sen tänkte jag även köra lite spinning men det blev bara en kort stund för det kändes som om motståndet i maskinen inte fungerade och då var det inge kul längre. Men men.. Man får boka gymmet i en timme! Sjukt underbart. En hel timme och det är GRATIS :thumbup: jag lär nog fortsätta gå dit. Hoppas bara de lagar rullbandet snart. Hade velat testa hur långt (dvs kort) jag orkar springa (A)

Ska snart käka frulle och sedan köra igång med tentan, jag ska dvs VILL bli klar idag. Den ska ju trots allt lämnas in i morgon. Men känner mig så himla konstig i huvudet. Drömde en massa helskumma förvirrande drömmar i natt. Och precis innan jag vaknade drömde jag att jag stod hos en sköterska och klagade över värk i tänderna för att jag hade fått stickor mellan tänderna och tandköttet var jättesvullet och sen upptäckte vi att jag hade kvar bitar av min gamla tandställning, jag började plocka ut den men råkade då få igång kräkreflexen så jag råkade svälja ner en metallbit. Blev jätteorolig för att den skulle rispa upp något i halsen eller i magen så jag skulle dö och då vaknade jag. Drömde en hel del annat skumt och också men jag orkar inte skriva hela drömmen *gäsp*

Nåja.. Frulle var det visst.. Snark vad jobbigt..




Kommentarer
Postat av: Anonym

frech!.. hur ofta rengör du munnen då....

2011-05-31 @ 13:51:02
Postat av: Elisabet

hihii xD som jag skrev så var det en DRÖM. Tror inte jag kan göra det tydligare än så. Dessutom betyder det inte att bara för att jag drömmer att jag har stickor mellan tänderna att jag har dålig munhygien. Det där var, så som jag skrev, bara en liten del av drömmen. Drömde också att en gammal klasskompis till mig från grundskolan var bög, men jag har svårt att tro att han är det i verkligheten xD

2011-05-31 @ 18:53:40
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0