gårdagen + bild + film

Trots gårdagens inte alltför lysande väder så åkte vi (Jag, Mattias, Ida, Mice, Leo och Cola) till Varberg för att käka glass. Leo och Cola fick visserligen ingen men de klagade inte så mycket för det. Vi passade även på att snylta både frunch och middag. Det bjöds på fläskfilégryta, vansinnigt gott :thumbup:
Blev givetvis också lite bebismys<3 träffar ju inte min lille systerson alltför ofta så då får man passa på när tillfälle finns. Särskilt om han inte är alltför kinkig heller :P




Ser ut som om han smuttat på något olämpligt men jag försäkrar er om att det är blixen och inte spriten som ligger till grund för hans min :P

Maya är, som alltid, fortfarande förtjust i att dricka vatten på lite annorlunda vis. Förut ville hon att vi skulle spola i lite vatten i badkaret så att hon sen kunde dricka det. Men nu har hon börjat dricka direkt ur strålen. Tror även hon försökte fånga strålen. För en gångs skulle lyckades vi filma tillfället :)







Lilla sötisen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0