fäääääärdiiiig!


Tihii! Hemtentan är inlämnad :) känns sjukt nice att den är inlämnad redan idag trots att sista dagen är i morgon. Jag var dessutom en duktig budbärare och lämnade in Sandras med ^^

Efter skolan pallrade jag mig hem för lite lättsamt slappande. Gjorde det stora misstaget att inom loppet av max 30 minuter hälla i mig strax över två liter vatten. Blev sjukt mätt och illamående. Tror det var den fördömda värmen som gjorde mig så sugen på vatten. Har inte riktigt repat mig från vattenanfallet men så fort det gått över ska jag köra igång med middan, chili con carne. Vilken duktig liten karriärs- och husfru jag är heheheheee :P

-------------------------------------------

Har lite beslutsångest ang morgondagen. Det kommer vara en sorts avslutningsfest med MKV- ettorna. Men tydligen så har hela MKV fest i morgon med. Lite surt att båda festerna är samma dag. Men om jag går så blir det till MKV- ettornas fest på Bolmens. Vore en kul avslutning. :) Dessutom har ju inte jag festat ordentligt sen Tallin- resan i augusti förra året så det vore roligt med lite partaj







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0