ett avslut


Terminens sista seminarie är avklarat! Wihoo!
Jag har inte missat ett enda seminarie sen skolan började, duktig jag :thumbup:

Känns så underbart skönt, nu kan jag se slutet på tunneln och njuta av det faktum att pressen lättar, det är sommar och jag bor i den soliga, dock blåsiga, sommarstaden Halmstad med en underbar pojkvän. Tihii! Livet leker :thumbup:







Har förresten sagt upp min lägenhet nu, HFAB ska bara skicka ut en bekräftelse sen är saken biff. Så nu ska jag ordna med adressändring och sedan är vi officiellt sambos :) Så här lysande och problemfritt har det aldrig varit förut så jag måste verkligen vara på rätt spår. Tihii! :thumbup:

Men innan adressändringen blir det lunch: bullens, MUMMA! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0