En dröm


Eller rättare sagt två. Fast jag minns inte så jättemycket av dem.


Först drömde jag väldigt mycket om pirates of the carribbean. Jag var ombord på skeppet och skulle följa med dem att leta efter ungdomens källa. Men det var massor med bråk på skeppet. Folk försökte döda varandra hela tiden och havet var giftigt så det var livsfarligt att nudda vattnet för då skulle man dö.


Drömde även att vi (jag, mamma, ida, Ann-Louis och Mattias) var i en nyöppnad affär. De sålde massa dyra märkesvaror. Jag hittade några jättefina skor som jag ville ha men de kostade hur mycket som helst. Jag fick ett litet bowlingklot i en nätväska som present för att butiken var nyöppnad. Sen när vi skulle hem så visade det sig att vi var på semester och bodde i ett vandrarhem. Det var värsta knarkkvarteret. När vi kom dit så bodde Mattias bror och hans tjej också där. Vi hade köpt med oss en t-shirt till honom som han tydligen velat ha jättelänge (men när vi var i butiken så köpte vi inget så det var konstigt). Sen var vi ute på en äng, det var någon som dragit på sig en filt och sprang omkring och bråkade med en massa folk. Jag minns att vi trodde att det var Robin Hood.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0