dubbelt upp


men snark!

Har dubbel föreläsning idag IGEN. Sen mer grupparbete. Hade hemskt gärna sovit någon timme till men icke. Tydligen är dessa föreläsningar så viktiga att de är obligatoriska så det är bara att släpa sig till skolan.

Håller tummarna för att försvarsmaktsnissen får arslet ur vagnen och hör av sig under dagen. Jag terrade honom en hel del och ringde som en tok igår men människan svarade ju aldrig så då skickade jag iväg ett mail. Vi hoppas på att få intervjua honom om försvarsmaktens interna och externa kommunikation, hoppas hoppas.

Nåja, innan jag pallrar mig iväg till skolan blir det frulle.
Börjar inte förrän 9:30 så jag kanske rent av tar och borstar håret med. Who knows..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0